로고

다온테마
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    مفهوم و دلایل اهمیت سئو چیست؟

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Willa
    댓글 0건 조회 35회 작성일 24-08-23 17:44

    본문

    یک روش مرموز و ناجوانمردانه در سئو کلاه سیاه است. در Cloaking سایت برای کاربر واقعی به یک شکل نمایش داده می‌شود و برای موتور جستجو به یک شکل دیگر. Crawler سایت را می‌خزد و صفحات را با توجه به ساختاری که خودش می‌بیند ذخیره می‌کند. اما این چیزی نیست که کاربر بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ دنبالش است و بیشتر یک محتوا برنامه‌ریزی شده برای موتور جستجوست. Cloaking را می‌توان همکار و شریک جرم Doorway pages دانست. چون در تکنیک Doorway Page از تکنیک Cloaking استفاده می‌شود.
    مثلا می‌توان چند خط کلمه کلیدی را از دید کاربر پنهان کرد. اما موتور جستجو آن را دیده و در رتبه بندی تاثیر داده است. مثلا این کلمه سئو سفید شده و برای شما قابل دیدن نیست اما موتور جستجو آن را می‌بیند.
    ببینید همین الان فکر Cloaking را از سر خودتان بیرون کنید. گوگل رسما اعلام کرد که با Cloaking مخالف است و چیزی به عنوان کلاکینگ سئو کلاه سفید وجود آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ندارد. گوگل تمام سبک‌های پنهان‌کاری را بر خلاف قوانینش می‌داند. به عنوان کسی که مسئولیت بهینه‌سازی یک سایت را به عهده خواهید گرفت باید از این روش دوری کنید. استفاده از این تکنیک‌ حال سئو سایت شما را بدتر می‌کند.
    Link farm یا مزرعه لینک یا link wheels یا link network :

    سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیک‌ها و روش‌های مورد اعتماد موتور جستجو استفاده می‌کند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبه‌بندی‌ها سایت‌ها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیک‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند. کسی در دنیای بیرون نمی‌تواند ادعا کند که زیر و بم رتبه‌بندی گوگل را می‌داند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
    در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وب‌مسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روش‌ها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارش‌هایی که گوگل منتشر می‌کند بعضی از تکنیک‌ها آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ در سئو سایت به شدت نفع شده‌اند. مثل لینک‌سازی اسپم و تولید محتوای بی‌کیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی می‌کند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینک‌گیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینه‌سازی سایت برای موبایل و غیره.

    جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل قرار نمی‌گیرند. آن‌ها با قوانین گوگل خودشان را آپدیت می‌کنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعمل‌ها انجام نمی‌دهند.
    این روش مطمئن‌ترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسب‌کارهای ریشه‌دار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی می‌خواهد اما اگر اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.

    اطلاعاتی که توسط crawler به دست آمده، برای یک سری کلمات کلیدی اندیس‌گذاری شده و در یک پایگاه داده بسیار بزرگ ذخیره می‌شود.

    حضور برندها در زندگی‌مان چنان جدی و فراگیر است که می‌توان گفت انواع تصمیم‌ گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
    فرض کنید می‌خواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما دیجی دینگ مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
    البته این را هم می‌دانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغه‌ی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائه‌‌ای را در بر می‌گیرد: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌های خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تقویت برند خود، هزینه می‌کنند، شهرداری‌ها برای تعریف و تقویت برند شهرها می‌کوشند و بسیاری از انسان‌ها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش می‌کنند.

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.